TAN OF OZ- SAMOPORJAVITVENI SPREJ

S samoporjavitvenimi kremami sem začela in končala v devetem razredu, ko je bil rezultat naravnost tragičen. Še vedno se spominjam ure fizike, kjer je bila učilnica na sončni strani, z veliko okni, jaz pa sem bila podobna flekastemu korenčku. Z mamino pomočjo sem iz sebe drgnila kremo in jokala od bolečine. Moje kože se je držala kot pijanec plota. Takrat sem si rekla, da je z umetno porjavelostjo konec!

Od takrat je minilo že veliko let, jaz sem malenkost bolj natančna in kozmetično osveščena, zato sem se odločila, da za namene bloga in v dobro svojih bralk žrtvujem sebe in se postavim v vlogo poskusnega zajčka. Izkoristila sem ta teden, ko je bil napovedan dež in nisem imela posebnih opravkov in  prvič preizkusila TAN OF OZ SPRAY. 



KAJ PRAVI PROIZVAJALEC? 

Gre za naraven sprej za samoporjavitev, s takojšnjim rezultatom. Originalen Tan of Oz
spray je bil ustvarjen glede na inspiracijo elementov iz narave. Formuliran z naravnimi sestavinami in varnimi rešitvami. Tan of Oz spray se lahko uporablja tako pogosto, kot želite. V 30 sekundah je viden naraven ten, ki se razvije v globok in temen ton ter zagotavlja rezultate z obstojnostjo do 5 dni.

KAJ PRAVIM JAZ? 

Gre za elegantno črno embalažo, v kateri se skriva tekoča vsebina.
 Sama sem jo nanašala s pomočjo rokavice, da svoje roke obvarujem pred madeži. 
Nanos s pomočjo rokavice je izredno enostaven. Sama sem produkt nanašala s krožnimi gibi, dopoldan, v bližini okna, na sončni svetlobi. 
Plasti se hitro sušijo in v roku ene minute je vidna začetna obarvanost. To se da nadgrajevati, z dodatnimi nanosi. 
Ten je res čudovit, prav nič kaj umeten! Daje videz naravne zagorelosti, kot da ste se pravkar vrnili iz tropskih počitnic. Sama imam temne lase in oči in pridobljena barva se popolnoma sklada z darovi matere narave :P. 
Pred prvim tuširanjem niso priporočena svetla oblačila. Kasneje madežev na oblačilih nisem opazila.
 Po prvem tuširanju se začne barva postopoma izpirati, proces pa je pri meni trajal 4-5 dni. Do takrat nisem bila nič 'flekasta', pač pa lepo enakomerno porjavela. 
Takrat sem dobila nazaj svojo belo polt, v odtenku jogurta(haha) :S. 
No, za na konec pa še vonj. Ne morem vam lagati, ni ravno po rožicah. Vonj je precej umeten, tipičen za samoporjavitvene izdelke, ampak se tudi njegova jakost s številom tuširanj zmanjšuje. Ni ravno miss vonjav, ampak za tako lep ten, za katerega ni bilo treba žrtvovati kože in trpeti opeklin, se vsekakor splača potrpeti. Hkrati se ga porablja malo, zato verjamem, da mi bo dolgo služil in s tem opravičil svojo ceno. 
Izdelek NI testiran na živalih! ! ! 



Ocena: 8/10 
Cena: 26,84 € 

Ga katera pozna/ uporablja? Pa vaše izkušnje? :) 

2 komentarji:

  1. Verjamem, da se z zmernostjo da lepo obarvati kožo. A mene odvrne predvsem vonj (in hvala, da si to omenila). Itak sem se že sprijaznila, da nimam te sreče, da bi bila temnejše polti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koža dobi res čudovit ten, nič oranžnega, tista prava barva... Ampak vonj... no, ja. To je pa že druga zgodba ;)

      Izbriši