MOJ MESEC BREZ SLADKORJA 2

Danes, 25.4.2017, začenjam ponovno svojo akcijo mesec brez sladkorja. Velikonočni prazniki res niso naredili usluge mojemu telesu. Pregrešila sem se tudi kar se tiče mleka (obožujem skuto :( ) in posledice so že vidne, kljub temu, da je šlo res za malo količino. 
Pojedla sem ogromno potice, piškotov in vseh ostalih dobrot in moja teža se je prvič po dolgih letih spremenila. Čeprav sem kakšen mesec nazaj hvalila svojo konstantno težo, moram povedati, da nimam več 53, ampak 55 kg. (Pustimo to, da so kilogrami številka in da nimajo veze s telesno pripravljenostjo. Povem samo toliko, za občutek). Ampak nič ne de, danes namreč začenjam svoj ljubi izziv- nič sladkanja en mesec.

 
 Uživanje rafiniranega sladkorja zmanjša absorpcijo vitamina C, kar vodi k oslabitvi imunskega sistema. Sladkor moti ravnotežje bakterij in glivic v črevesju, kar lahko povzroči razne zdravstvene težave, če pa ga uživamo v kombinaciji z drugo prehrano, povzroči tudi zastoj prebave. Uživanje sladkorja je povezano tudi z osteoporozo, z alergijami, boleznimi ledvic in jeter, s hiperaktivnostjo, z migrenami

Zdaj pa preidimo na nekaj 'tehničnih podatkov', ki se navezujejo na današnji dan, pomembni pa so, da lahko čez en mesec 25.5.2017, javim spremembe. 

STANJE DANES (25.4.2017)

1.) Mislim, da sem trenutno odvisna od sladkorja. Saj vam je povsem jasno, da je to možno, ne? Je moja prva misel, ko vstanem in zadnja, ko grem spat. Lušta se mi bonbonov, piškotkov, pa kakšnih temnih čokolad. Ko me kaj razjezi, pojem nekaj sladkega. Raziskave na podganah naj bi pokazale, da se pri nedostopnosti sladkorja pojavijo simptomi abstinenčne krize in tako kot vsakič do zdaj, jo pričakujem tudi tokrat.

2.) Imam 55 kg, zjutraj včasih rahlo zabuhel obraz, velikokrat me napenja in čutim opazne bolečine v želodcu. Ko sem zadnjič stopila v kopalke, sem opazila, da je moj celulit 'lepo' napredoval od lani in da ima res potrebo po klicanju pozornosti :D Glivičnih vnetij nimam, me pa včasih rahlo srbi lasišče in koža (verjemite mi, povezave so večje, kot si lahko mislite!)

3.) Lasje mi trenutno minimalno izpadajo (trkam na vsak les, ki ga vidim :D), nohti so trdi in se ne plastijo, je pa zato precej problematično stanje moje kože. Imam veliko mozoljev po hrbtu in kar nekaj tudi po obrazu. 




POTEK IZZIVA 

-Vsako jutro bom začela z MSM-jem (oz.mineralom lepote), ki skrbi za lepše stanje naše kože, las, nohtov, hkrati deluje tudi proti alergijam in dviguje našo odpornost. Če katera nima ali ne želi uživati MSM-ja, je dovolj tudi samo kozarec tople vode z eno limono. Z leti sem se naučila, da zjutraj ne pijem nič hladnega, pač pa samo toplo. 
- Za zajtrk bom jedla sadje, proseno kašo s sadjem ali pa pirine polnozrnate palačinke. Sladkor v sadju ni enak predelanemu, belemu sladkorju, zato ga v popolnosti ne bom izločila, bom pa vsekakor omejila njegov vnos na jutranji čas. 

Po zajtrku bom s kozarcem vode popila rezino češna. Ta je nasplošno znan kot odličen naraven antibiotik, ki deluje protiglivično. Ob prisotnosti česna, se bo vpliv sadnega zajtrka na telo zminimaliziral in na tak način kandina težje uspeva. 

HLADNA PROSENA KAŠA S SADJEM - Skuhaš oluščeno proso, ga po nekaj minutah precediš. Počakaš, da se ohladi. Kaši dodaš veliko cimeta (cimet je krasen, pa še lepo diši), na njo pa narežeš sadje (sama ananas, jabolko, hruško, kivi, maline), lahko pa dodaš še kakšen orešček. 
Po želji lahko večer prej v kokosovem mleku ali vodi namočiš zmletko neoluščeno proso in ga zjutraj vmešaš v svoj zajtrk. Neoluščeno proso je krasno, ker PREVERJENO (osebno), pospeši rast las in okrepi nohte ter koži doda sijaj. 

PIRINE POLNOZRNATE PALAČINKE - kokosovo/ riževo ali ovseno mleko, pirina polnozrnata moka/ prosena moka, jajčke. Palačinke delaš po normalnem receptu, samo, da zamenjaš sestavine. 
V njih lahko daš vroče borovnice ali maline, posuješ pa jih s praženimi mandlji.

Za kosilo bom verjetno velikokrat uživala ribe, piščanca, polnozrnato zelenjavno pico brez sira (mogoče kozji sir), polnozrnato rižoto z zelenjavo in piščancem, tunine testenine, prosene polpete, solato z jajcem.

Za večerjo bom jedla zelenjavno juho (skuhajte si juho in v njo dajte čimveč raznorazne zelenjave), solato ali pa nekaj lahkega. Gre za holističen pristop, ki trdi, da glede na to, da ima telo določen pH in ko pH poskoči v določenem predelu telesa, se telo zakisa. V zakisanem telesu se začne razvijati rak, različna vnetja in bolečine. 

ZA VSE DODATNE INFORMACIJE SEM NA VOLJO ! 
 
CILJI

-Niti enkrat v prihajajočem mesecu nočem dati v usta nič sladkega. Odpovedala se bom vsaki obliki predelanega sladkorja in opazovala spremembe.
- Nič mleka in veliko izogibanje glutenu.
-  Dodatna nega kože z izbranimi kozmetičnimi produkti, saj nočem, da mi strupi, ki jih izločam s prehrano pridejo nazaj v telo v obliki cenene kozmetike. 
- Ogromne količine popite vode in dosti gibanja. 
- Tudi psihična priprava v obliki joge, meditacije in sproščanja. 
- Objave na snapchatu (beckyysworld) in pa občasno tudi tukaj o tem, kako mi gre.

Drage moje, v tem izzivu ne gre samo za fizično stanje. Gre za veliko, veliko več. Gre za moč tvoje psihe, ko se odpoveduješ nečemu, kar imaš vsak dan in imaš rad, gre za odločnost, samozavest in predvsem gre za LJUBEZEN DO SAMEGA SEBE. 

Da se imaš rad dovolj, da svojemu telesu ne želiš škoditi. 

Dr. William Coda Martin se je ukvarjal z raziskovanjem sladkorja in prišel do grozljivih spoznanj. Širil je spoznanje, da je sladkor strup, saj je oropan vseh hranljivih snovi ter zato negativno vpliva na stanje naših celic, ker zaradi njega ne dobijo dovolj kisika. Predelan oz rafiniran sladkor nas samo navidezno nasiti, v resnici pa naše telo še bolj sestrada in korak za korakom ropa zdravje. 
Ko si privoščimo košček čokolade, se v nekaj urah dvigne nivo krvnega sladkorja, to pa postopoma osladi imunski sistem. Sladkor povzroča karies, debelost, akne, dolgoročno lahko prinese depresijo in hiperaktivnost pri otrocih. 

STE ZRAVEN? MI BOSTE 25.5 SPOROČILE VAŠA OPAŽANJA? 
Ker vas želim resnično motivirati pri zdravem življenju, bo ena izmed tistih, ki mi javi stanje svojega telesa po in pred izzivom dobila luškano kozmetično nagradico. 

SREČNO !

_______________________________________________________________________________

Če te zanima tudi moje življenje brez mleka klikni TUKAJ, če pa mojih 9 navad, ki se jih pri prehrani držim, pa TUKAJ.

2 komentarji:

  1. Vse lepo in prav, ampak MSM ne sodi zraven. Pri zdravi prehrani (ki jo že imaš) ne rabiš nobenih dodatkov, nobene super hrane, ki ne raste pri nas. Proso, laneno seme, ipd čisto zadostujejo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saša, sama MSM uporabljam zaradi tega, ker imam hude alergije na cvetni prah in mi MSM pri tem zelo pomaga :)

      Izbriši