52 TEDNOV LJUBEZNI


Ljubezen ... toliko misli je bilo zapisanih o njej, toliko knjig napisanih in toliko slik narisanih. Pa je še vedno nismo zajeli v celoti.
Še vedno je nepojmljivo lepa, čarobna in željena. Nikoli končana, nikoli minljiva.
Prepoznaš jo in začutiš. Na vsakem koraku. Ljubezen do narave, do življenja, ljubezen do vsega živega. Ljubezen do majhnih mestec, prostranih travnikov in neskončnih oceanov.
In last but not least, ljubezen do sebe in še do nekoga.
Romantična ljubezen , ki se lahko hvali z dvojino.

Ustvarjalnica neskončnih želja, je ena izmed bolj ljubkih strani, kjer najdete vse, kar je unikatno in lepo. Ročno ustvarjeni produkti, ki kar vabijo poglede so navdihnjeni z domišljijo in drugačnostjo.
Poslikava skodelic se je začela širiti še v druge izdelke.
Meni najljubši je zagotovo paketek 52 tednov ljubezni!



KAJ PRAVIJO PRI USTVARJALNICI? 

''Nova, unikatna ideja se nam je porodila zaradi hudega delovnega tempa v naših življenjih, zaradi katerega vse prepogosto pozabljamo na tiste majhne, čarobne trenutke z ljubljenimi osebami.
Odločili smo se, da za VAJU pripravimo 'tedenske naloge', s katerimi se bosta bolje spoznala in še utrdila vajino ljubezensko pravljico, hkrati pa začela ceniti tiste posebne trenutke, ki delajo življenje spektakularno.''
Razkrivamo vam tri od 52 opravil:



- Časovni stroj vaju ponese v daljno leto 1800. V čas brez telefonov in napredne tehnologije. Po pošti si pošljita pismo, kot so to počeli v preteklosti. P.s. ne pozabita na kanček romantike, ki so jo poznali že pred 200 leti. -

- V tem tednu posnemita vsaj eno odštekano fotografijo. Saj vesta ... smeh je pol zdravja. -

- Zaklenita svojo ljubezen na katerem koli mostu, kamor se bosta rada vračala in obujala najlepše spomine. -



KAJ PRAVIM JAZ ?

Za nekoga, ki je tradicionalen kot jaz, je ideja zagotovo čudovita !
Čudovita je prav tako za vse tiste, ki želite s svojim partnerjem ponovno vzbuditi čarobnost začetkov in vseh 'prvič', katere sta skupaj doživela.
Menim, da je to idealno darilo za prihajajoče Valentinovo.
Prav tako je odlično za obletnice zveze, darilo mladoporočencema, zaljubljencema ob selitvi v novo stanovanje,...
Sama sem odločena, da škatljico skrbno hranim do svoje zaroke in se nato do poroke igram s svojim dragim :P !
Ker sem radovedna pa sem (seveda) pokukala kaj vse se skriva na listkih.
Naj vam prišepnem, da so naloge enkratne in resnično izvirne. ;)

Za naročilo in nakup pišite  SEM.

NAJ ŽIVI LJUBEZEN!

Če te zanima kaj sem predlagala za Valentinove pozornosti lani, pa klikni TUKAJ.

0 komentarji:

Objavite komentar